Jag har en ständig oro i kroppen, jag blir inte av med det. Jag har inget att känna oro över.
Jag är småstressad hela tiden, just nu handlar denna stress om framtiden. Jag har slutat planera mitt liv, det blir ändå inte som man tänkt sig.
Jag är riktigt glad och nöjd med mitt liv och min familj, de är de bästa jag har. Någonstans ligger en tanke, en fråga i bakhuvudet och gnager och gnager. Jag vill inte ha den tanken i mitt huvud, jag vill leva mitt liv i fred. Jag är nöjd och glad och trivs i mitt liv och min familj. Men tanken bara gnagar, kanske därav småstressen, för jag vill inte ha den tanken.. Den gnager hål i mitt trygga jag. Ett litet hjärnspöke..
Den tanken handlar om mig, bara om mig.
Jag har lärt mig en sak under min livs resa, som verkligen har gått upp och ner, tänk inte "tänk om..." det är redan försent, tänk istället framåt. Titta i backspegeln och gör något bra av tidigare erfarenheter i framtiden.
måndag 19 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar