..men jag vet inte vad, en ständig oro för någonting, kanske det är rastlöshet. Finns alltid en irriterande tanke i bakhuvudet "PENGAR". Men så är det nog hos de flesta. Skönt att få skriva av sig här, man blir inte ifrågasatt om vad jag menar om saker och ting. Visserligen har jag inte gjort så många blogginlägg än. Att inte bli ifrågasatt kanske även betyder att ingen läser denna tråkiga blogg.
Jag skulle behöva få ur mig ännu mer tankar, innan jag sätter mig för att skriva vet jag exakt vad som ska stå, men när jag väl har loggat in har jag glömt allt...
onsdag 19 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar